HTML

Pengeváltás

Pengecsajok

Friss topikok

  • norelle: Szia! :) Ez a videó eddig a legjobb... :) Engem is érdekelne, hogy hol vetted a szoknyád!? (2008.06.13. 08:46) Próbafülke
  • Christian Paprika: Nagyon jo otlet! Izgalmas, es kreativ! Jo munka sracok! Remeljuk a videok jonnek folyamatossan maj... (2008.06.09. 18:42) Pengeváltás
  • babilla: én a jó öreg hintőporra esküszöm...még mindig... már kipróbáltam mindenféle drága "hűsítő, frissít... (2008.05.28. 18:19) Meeting előtt
  • vercsy: De azért megérte várni, ugye? (2008.05.27. 14:25) Matekóra helyett

Linkblog

Archívum

Fesztiválhangulatban

2008.05.30. 11:15 vercsy

Sikeresen megfertőztem a legjobb barcsinőmet is ezzel a borotválkozósdival:-) Szerintem annyira zavarban volt, mint még soha, ezt szerintem látni is fogjátok rajta - vagy inkább hallani, mert ilyen csöndesnek még sosem láttam...hallottam. De azért szeressétek őt is, jó?

Szólj hozzá!

Címkék: láb party csaj vera venus borotválkozás breeze

A bejegyzés trackback címe:

https://pengecsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr39494806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása